//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : SAYA SAYANG DIA ♥


Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: Natasya Afriena.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Syazliana

My Family
Hi semua ! Apa khabar ?? Aku harap k0rang semua sihat disamping keluarga tercinta.. Di kesempatan ini, masih tidak terlambat untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua.. Hope raye k0rang meriah lha.. Kali niy, aku nak cerita tentang keluarga aku.. Keluarga lah tempat aku bergantung hidup. Aku takkan dapat hidup tanpa keluarga aku. Begitu jugak dengan korang kan ?? hehehe.. okey, aku mula kan dengan ayah aku ..
hehehe, niy lha ayah aku..Hensem tak ? Name nye Syeif Azizirrahim Bin Sapri. Agak panjang name nye kan ?? huhu..Berumur 39tahun. Act, ayah aku niy orang Jawa. Sebab tu lha nama nye agak panjang n pelik.. huhuhu, Pasal pekerjaan nye aku xnak cter dah.. Sebab tu aku dah tulis kat bawah tuh. Nampak tak ?? Ayah aku niyh se0rang yang tegas tapi dalam hati ada taman.. Dye penyanyang..Rajin bekerja, se0rang yang berfikiran jauh n pandai memasak.. hahaha, ayah aku kalau memasak, kalah mama aku taw.. Aku dapat bezekan masakan mama n ayah.. hehe, tapi masakan mama p0wn sedap jugakk.. hehehe, kakak sayang ayah. Rindu ngn masakan ayah ..
yang niyh pulak mama aku ! c0meyy kan ?? hehe..Name nye Noor Aini bt Abidin. Berumur 35tahun. Mama aku niyh memang sp0rting orang nye.. Semua kawan2 aku cakap yang mama aku niyh sp0rting. Tapi,, tak semua perkara dye sp0rting. Mama aku niyh agak cerewet orang nye. Tambah2 agy dalam hal rumah. Semua nye nak kemas. Seurat rambut atas lantai p0wn dye suruh kutip. Mama suka kemas rumah, tapi aku selalu halang, haha.. Aku cakap rumah dah cantek lha, ape lha sebab aku malas nak tolong, hehehe.. Mama lah tempat aku selalu luah kan masalah. Tak kire masalah gadoh ngn bf kew, kawan kew semua aku cter.. Mama selalu dengar n beri pendapat. Aku sayang mama aku sangat2. Aku tahu aku selalu wat salah kt mama aku .
Yang ini pulak adik aku yang pertama, anak kedua. Name nye Syamsul Azmi..12 tahun. Dye niy agak keras kepala. Dye juz twu main jew.. Keluar rumah puk0l 8pg balik pkul 7ptg.. Balik sekejap p0wn juz nak makan. tu jew twu nye.. Tapi aku dgn dye rapat .. Tak selalu bergaduh.. Tapi dye selalu bergaduh dgn yg ini ......
Adik aku yg kedua, anak ketiga.. Name nye Muhammad Amirul Amin. 7 tahun. Deme berdua niyh mmg selalu sgt bergaduh. Tak kire mase n tempat. S0rg suke mggusik, s0rg x bleh terusik.. Memang pening aku dgn deme berdua niyh.. adoiii
Si cilik gedik niyh pulak adelah adik aku yg last, anak b0ngsu.. Name dye Mawar Dahlia Al Zahra, unik kan ? ;) bru 3 tahun.. hehehe, tp perangai ,, subhanallah ! Adoii, sakit jantung aku. Macam budak laki. Dye niy terikot2 dgn abg2 nye yg suke bergaduh tuh. So, sbb tu lah dye jdi ganas cmtuh.. Hobi dye suke menjerit n menggedik.. hahaha, tp dye lah yg paling comeyy n paling manjew.. Semua org dlm rumah manjew kan dye.. Sbb tu lah dye ngade2.. hahahaha.. Walaupun hnya 5 orang dlm rumah x termasuk ayah yg berada di 0man tp rumah aku riuh rendah dgn deme niyh.. Kalau xdew dy0rg hidup ku pasti akan sunyi.. :)