//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : SAYA SAYANG DIA ♥


Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: Natasya Afriena.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Syazliana

Pemergian Ayah Ke Negara Orang
Hi semua ! Sudah sekian lama aku tak update blog aku niy. Ini adalah kerana Internet aku kena potong, hahaha.. Tapi sekarang dah ada Internet balik, hehe.. Dengan tajuk cerita di atas, kali ni aku nak cerita tentang ayah aku. Ayah aku menerima tawaran bekerja di luar negara iaitu Oman. Oman adalah negara yang berdekatan dengan negara Arab sana.. Setelah ayah dan mama berfikir masak-masak sampai da hangus. Ayah membuat keputusan untuk menerima tawaran tersebut.. Kontrak ayah kerja disana adalah selama lapan tahun. Keluarga aku ni bukan larh kaya sangat. So, sebab tu lah ayah nak pergi sana.. Dengan niat untuk mencari rezeki nak bagi keluarga aku hidup senang macam orang lain.. Pada 2 September 2012, aku ayah bertolak ke Oman.. Berat hati ayah nak meninggalkan mama dan aku semua. Tapi apakan daya, mungkin dengan cara ini dapat mengubah nasib aku sekeluarga.. Enam bulan sekali, ayah aku balik lah.. Ataupun kiteorang pergi sana.. Ayah kata, kalau semuanya da stabil dekat sana. Nak bawak aku semua pindah sana.. Hehe, apa rase agak nye kalau duduk kat negara orang.. Ni lah gambar ayah kat Oman..