//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : SAYA SAYANG DIA ♥


Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: Natasya Afriena.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Syazliana

Ramadhan 2012
Hye reader ! Sedar tak sedar kita dah masuk bulan Ramadhan.. Dimana bulan tersebut semua umat Islam diwajibkan untuk menahan lapar dan dahaga, menahan segala nafsu kita.. Dan tidak lupa juga, kita tak boleh mengumpat atau mengata orang..hehe, betul tak ?? Bulan Ramadhan juga merupakan bulan yang mulia kerana bulan Ramadhan semua syaitan diikat.. Pada bulan ini lah semua umat Islam berebut-rebut menunaikan amal ibadah iaitu sembahyang tarawih. Tapi sekarang ni orang berebut nak sembahyang tarawih, sedangkan solat fardhu lima waktu tak dipedulikan.. Ad0i,,, da terbalik zaman sekarang niyh..   Bila aku dan family berbuka puasa bersama-sama, terasa sangat nikmat nya.. Betul tak ?? Dan yang paling penting sekali, pada 1 Ogos 2012 bersamaan 13 Ramadhan 1433 aku akan menghadapi Ujian Percubaan Pmr 2012.. so scared...... Trial ni aku target 4A. Aku harap aku dapat apa yang aku target.. Korang semua d0akan aku yer.. Aku akan cuba berusaha bersungguh-sungguh ! Setakat di sini dulu, bye2.. Assalamualaikum ...